2 Haziran 2015 Salı

Bir öğretmen ve sınıfta tek kalan öğrencisiyle mükemmel konuşması


                        Bir öğretmen ve sınıfta tek kalan öğrencisiyle mükemmel konuşması

       Bir öğretmen ders yapacağı sınıfa girmiş. Bir de bakmış ki sınıfta ön sırada bir tek öğrenciden başka kimse yokmuş. Öğretmen bu durum karşısında dersi işleyip işlememekte tereddüt etmiş ve sınıftaki tek öğrenciye sormuş:

      Sınıfta bir tek sen varsın. Sence ders yapalım mı, yapmayalım mı?

       Öğrenci cevap vermiş:
       Öğretmenim babam çobandır. Bu konudan pek anlamam ama eğer ben ahıra girseydim ve bütün ineklerimiz kaçıp da bir tanesinin bile kaldığını görseydim yine de onu beslerdim.

       Çobanın çocuğunun bu cevabını duyan öğretmen derse başlamış. Üç saatten fazla konuşmuş. Dersten sonra kendisini, görevini yerine getirdiği için huzurlu hissetmiş ve öğrencisinin de memnun kaldığını söylemesini bekleyerek sormuş:

       Dersi nasıl buldun?

       Öğrenci, biraz duraksadıktan sonra cevap vermiş:
       Daha önce de dediğim gibi öğretmenim, ben ahıra girdiğimde biri dışında bütün ineklerimizin kaçtığını görseydim onu beslerdim; AMA ELİMDEKİ BÜTÜN YEMİ ONA VERİP HAYVANI ÇATLATMAZDIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder